Jam Out

Muziek enthousiasmeert, bindt en reikt over grenzen. Samen met ongedocumenteerden heeft Stichting All4All daarom een Jam evenement opgezet, genaamd Jam Out. Een plek om te jammen, chillen en mensen te leren kennen. Veel ongedocumenteerden zijn van Afrikaanse afkomst en hebben de Afrikaanse drum leren spelen. Daarnaast zijn er altijd verschillende muzikanten en muziekliefhebbers aanwezig. Iedere maand is er dus een groot muziekfestijn!

Wat klein begon is snel uitgegroeid tot een evenement met een publiek van ca. 100 man. Iedereen is welkom, Nederlanders, statushouders, ongedocumenteerden en andere nieuwkomers. Jouw afkomst, leeftijd of geslacht maakt niet uit. Veel Nederlanders komen direct uit werk, dus inmiddels wordt er ook gekookt. Ieder Jam Out staat een ander land centraal. Het evenement vindt maandelijks plaats op het Hof van Cartesius, Utrecht.

Omdat wij het publiek graag willen kennen wordt niet op Social Media geadverteerd. In het Hof van Cartesius en in Toevlucht worden posters opgehangen,  waardoor gasten elkaar uit kunnen nodigen. Daarnaast is er een WhatsApp-verzendlijst, met daarin alle geïnteresseerden. Benieuwd hoe je onze poster kan herkennen? Zie het voorbeeld hieronder!

Jam Out beeldmateriaal

In verband met privacy zijn sommige deelnemers onherkenbaar gemaakt

Jam Out Dinner

Voorafgaand aan het jammer wordt altijd samen gegeten